کاربران عزیز لطفا به موارد ذیل دقت کنید:
1- ساعت کار پشتیبانان این شرکت در دو شیفت صبح و بعداظهر می باشد صبح از ساعت 8 صبح لغایت 14 و از 14 لغایت 22 شب
2- کارشناسان این شرکت برای حداقل کارشناسی در محل مدت 30 دقیقه از شما هزینه کامل دریافت خواهند کرد
3- کارشناسان این شرکت در همان روز درخواست در محل مشترک حاضر خواهند شد
4- لطفا قبل از اینکه کارشناسان این شرکت را در محل خود پذیرا باشید حتما کارت شناسانی ایشان را رویت کنید
5- کارشناسان این شرکت وظیفه نصب و کارشناسی بستر اینترنت شما را بصورت حضوری و به درخواست شما خواهند داشت و قطع تلفن و موبایل شما با شماره 20117 می باشد
6- وظیفه پاسخگویی و راهنمایی مشتریان جهت رفع خرابی و تمدید سرویس بصورت تلفنی فقط با شماره تلفن 2020 می باشد
7- مشکلات ارتباط تلفن شما توسط این پشتیبانی با نرم افزار پشتیبانی به ریاست محترم مرکز تلفن،اطلاع داده خواهد شد و پیگیری های لازم حتما انجام میپذیرد ضمنا پس از حضور کارشناس در محل شما حتما جهت رفع خرابی بستر تلفن شما با پیگیری کارشناسان این شرکت و خود کاربر صورت میپذیرد چون خط تلفن بنام مشترک می باشد
8- خرید و فروش هر گونه تجهیزاتی توسط کارشناسان این شرکت به مشتریان ممنوع می باشد
9- کارشناسان این شرکت می بایست حداکثر ظرف مدت 4 ساعت در محل مشترک حاضر شوند
10- تنظیم فرم نصب و کارشناس حضوری با امضاء مشترک الزامی می باشد
11- ارسال تیکت پشتیبانی توسط کارشناس از محل مشترک الزامی می باشد جهت ثبت در سامانه پشتیبانی
12- مبلغ هزینه دریافتی کارشناس حضوری طبق تعرفه جدول ۴-۲ سازمان نظام صنفی رایانه کشور در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۴۴۶۰۰۰ ریال می باشد بند ۱۳ که هزینه ایاب ذهاب به آن اضاف می گردد
13- هزینه ایاب ذهاب در مرکز شهر ۱۰۴۰۰۰ ریال زیر ۵ کیلومتر می باشد
14- هزینه ایاب ذهاب خارج از محدوده شهری با توافق طرفین مشخص میگردد
15- فرم کارشناس حضوری باید تحویل مشترک ویا متقاضی حضور کارشناس گردد با امضائ طرفین و عکس آن در سامانه ثبت گردد
16- لطفا جهت اطلاع بیشتر از تعرفه ها به سایت www.pasict.ir قسمت تعرفه های خدمات مراجعه فرمائید
17- لطفا جهت هرگونه پیشنهاد ،انتقاد و یا شکایتی در موارد پشتیبانی بصورت کتبی به ایمیل این شرکت ارسال گردد تا در اسرع وقت پیگیری شود
Web: www.pasict.ir
Email: Pas_ict@yahoo.com/info@pasict.ir
رضایت شما آرزوی ماست (مدیریت پشتیبانی )